wtorek, 17 maja 2016

Proste ćwiczenia na kręgosłup w ciąży

Jestem już w 9 miesiącu i kręgosłup naprawdę mi dokucza. Mimo, że chodzę na gimnastykę, to jednak w domu nie mam aż tyle mobilizacji, żeby ćwiczyć codziennie. Znalazłam proste i przyjemne ćwiczenia dla przyszłych mam. Ich wielkim plusem jest to, że nie absorbują wiele czasu i można je zrobić w domu na dywanie.



Pierwszy zestaw przyniósł mi wielką ulgę w bólach w odcinku kręgosłupa między łopatkami. Jest po angielsku, ale naprawdę wystarczy obserwować panią i bariera językowa na pewno nie będzie problemem.

Drugi zestaw jest prowadzony przez polkę i ma korzystny wpływ nie tylko na kręgosłup, ale też na nogi i pozostałe partie ciała.


To zdecydowanie moje 2 ulubione zestawy. Robię je dokładnie w takiej kolejności i moje plecy mają się dużo lepiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz