poniedziałek, 9 maja 2016

Bułeczki gryczane


Ostatnio pisałam o bułeczkach kukurydzianych, a dziś w menu bułeczki gryczane. Wykorzystałam ten sam przepis, tylko zamieniłam mąkę i dosypałam trochę ziarenek siemienia lnianego. Ciasto wyszło trochę bardziej lejące i trudne do formowania, dlatego na blachę nakładałam łyżką kleksy. Bułeczki w smaku wg. mnie są dużo smaczniejsze od kukurydzianych.

A co można z takich bułeczek zrobić?

Burgera!

Co będzie potrzebne?
- musztarda
- keczup
- majonez
- sałata
- mięcho
- pomidor
- ogórek konserwowy jeśli mamy

Najpierw przekrajamy bułkę i jedną połówkę smarujemy musztardą, a drugą keczupem. Na każdą połówkę kładziemy sałatę. Na jednej połówce kładziemy nasze mięsko (u mnie kotlecik z indyka) i smarujemy majonezem. Na majonezie układamy plaster pomidora i ogórki. Zamykamy bułkę i jemy!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz